Drejtori i tanishëm i Radios dhe Televizionit të Maqedonisë, Marjan Cvetkovski, ish-pronar i portalit Kurir Aco Misajlovski, së bashku me ish-kryeministrin Nikola Gruevski dhe gjashtë persona  të tjerë dyshohet se kanë blerë mediat me 30 milionë euro të taksapaguesve maqedonas. Prokuroria Publike Speciale, e cila drejton hetimin, e quajti këtë rast "Propaganda".

Prokuroria Publike Speciale raportoi se Cvetkovski, Mysaylovski, Gruevski, Sashe Stojanovski nga portali Kurir, Kiril Bozhinovski, ish-Sekretar i Përgjithshëm i Qeverisë ... dyshohen për veprat penale të krijimit  të një organizate kriminale, shpërdorim të pozitës zyrtare dhe autoritetit.

Zakaria Vulgarakis, ish-zëdhënës i Ministrisë së Mbrojtjes dhe redaktor i RTVM, Emil Parnadziski, Vladislav Stajkovic dhe Elena Kolishevska janë të dyshuar gjithashtu në këtë rast.

"Subjekti i këtij hetimi është ndikimi mbi opinionin publik dhe sigurimin e rrjedhjes kontrolluar të informacionit në mediat masive, përmes buxhetit të Republikës së Maqedonisë, për të mbështetur aktivitetet e partisë politike VMRO-DPMNE. 

Ekziston dyshimi i arsyeshëm se nëntë dyshuarit kanë formuar një shoqatë kriminale të kryesuar nga Gruevski, i cili së bashku me të dyshuarit Bozhinovski dhe Misajloski krijuan një grup që kishte si qëllim kryerjen e veprave penale kundër detyrës zyrtare.

Aktiviteti i grupit ishte në dy drejtime: nëpërmjet alokimit të fondeve nga buxheti i shtetit dhe duke marrë televizorë lokale dhe një radio për të ndikuar në pavarësinë e transmetuesve në krijimin e programeve dhe linjën editoriale, në mënyrë që në hapësirën mediatike të dominojnë idetë dhe aktivitetet e partisë politike VMRO-DPMNE".

Prokuroria Publike Speciale konsideron se të dyshuarit Bozhinovski dhe Gruevski, në kundërshtim me Ligjin për Parandalimin e Korrupsionit dhe Ligjit për veprimtari radiodifuzive, kontratat e dhëna për prokurimin e shërbimeve, kushtet e blerjes së transmetimeve televizive dhe radiofonike apo ritransmetimin e videove për fushatat e ndryshme të Qeverisë, ata kanë privilegjuar transmetuesit, tek të cilët mund të ndikonin në politikën editoriale dhe të ofronin shërbime për partinë politike VMRO-DPMNE.

Në një periudhë 5 vjeçare, nga viti 2010 deri në vitin 2015, hetimi i Prokurorisë Publike Specialetregoi se 30 milionë euro janë paguar nga buxheti, nga të cilat përqindja më e madhe përfundoi tek transmetuesit që mbështesnin politikën dhe aktivitetet e VMRO-DPMNE.

Sipas Prokurorisë, Gruevski dhe Bozhinovski, të ndihmuar nga anëtarët e tjerë të dyshuar të grupit, organizuan marrjen dhe funksionimin e shtatë stacione televizive lokale dhe një radio, duke fituar përfitime të rëndësishme të pronësisë për këto transmetues në një vlerë totale prej rreth 5.250.000 euro.

"I dyshuari Nikolla Gruevski vendosi që partia VMRO-DPMNE të ketë pronësinë dhe organizimin e politikës editoriale të shtatë TV lokale dhe një radio, edhe pse kjo është në kundërshtim me ligjet. I dyshuari Kiril Bozhinovski, i ndihmuar nga anëtarë të tjerë të dyshuar të grupit, ka kryer marrjen e stacioneve televizive dhe radios, duke organizuar punën e tyre. Veprimi i përgjithshëm kishte për qëllim fshehjen e pronësisë reale dhe kontrollin e mediave, dhe financimi i mediave ishte nga fondet e buxhetit të shtetit nëpërmjet dhënies së kontratave të shërbimit, blerjen e të drejtave të transmetimit televiziv dhe radios të videove nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë ".

Prokuroria Publike Speciale thotë se fondet buxhetore u përdorën për financimin e këtyre mediave (personat juridikë që kishin lidhur kontrata publike me autoritetet shtetërore morën pjesë në financimin e këtyre mediave). Ky lloj financimi u mundësua nga të dyshuarit.

Cvetkovsky është drejtor i MRTV nga 2012, dhe në shkurt ai u rizgjodh sërish në këtë detyrë.

Misajlovski është vëllai i Vlado Misajlovski, ish ministri i transportit i VMRO-DPMNE-së. Aco Misajlovski shiti pronësinë e portalit Kurir tek kryeredaktori i atëhershëm, Saso Stojanovski.

Emil Parnadziski është i punësuar në MEPSO. Kompania e tij "Emperian Vision" zotëronte dy media, Three - Debar dheTV channel A1 - Strumica.

Vladislav Stajkoviç, një nga ndihmësit e presidentit Gjorge Ivanov për krimet që rezultojnë nga biseda të përgjuara, ishte kreu i firmës HVSP, e cila ishte e përfshirë në marrjen e pajisjeve të përgjimit nga Izraeli.

Kjo kompani ishte pronare e Radio Free Macedonia dhe TV Three nga Kumanova. Stajkoviç ishte gjithashtu drejtor i "Fizzy", dhe pas tij erdhi Kosta Krpac, i cili pas botimit të "bombave" u vra në rrethana të paqarta.

/Ora News.tv/